Cumhurbaşkanlığı tarafından hayata geçirilen 2019 yılı ‘İstihdam Seferberliği’ kapsamında Cumhurbaşkanlığı tarafından hayata geçirilen 2019 yılı ‘İstihdam Seferberliği’ kapsamında, Kızıltepe Ticaret ve Sanayi Odası toplantı salonunda İşverenlere İstihdam seferberliği adı altında ‘Burası Mardin Burada İş Var’ bilgilendirme toplantısı yapıldı.
Toplantıya Kızıltepe Kaymakamı ve Belediye Başkan vekili Mehmet Yüzer, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Mahmut Dündar, Ticaret Borsası Başkanı Mehmet Şahin, Şoförler Odası Başkanı Bedran Şahin, Organize Sanayi Bölgesi Başkanı (OSB) Nasır Duyan, Esnaf ve Sanatkarlar Odalar Birliği Başkanı İsa Tunç, Ziraat Odası Başkanı Bedirhan Dinler, İş-Kur Mardin Müdür Yardımcısı Abdürrahim Yalçın katıldı.
Kaymakam Mehmet Yüzer, “Ekonominin çarklarının dönmesi için istihdamın yüksek olması gerekiyor. İnsanlar para kazanabilecek ki harcama yapsın. Harcama yapıldığı zaman ticaretin çarkları da dönecek. O yüzden devletimiz ve hükümetimiz birkaç yıldır istihdam seferberliği üzerinde duruyor. Yeni istihdam edecek işverenlerimize teşvikler uygulanıyor. Ben umut ediyorum ki işverenlerimiz daha çok kişi istihdam eder. Daha çok kişi par kazandığı için daha çok para harcar bunun için üretilen mallar da satılmış olur. Böylece ekonominin çarkları daha güzel döner. Toplumumuz daha çok müreffeh olur.” diye konuştu.
Başkan Şahin , “ 25 Şubat 2019 tarihinde TOBB Başkanımızın ev sahipliğinde Hazine ve Maliye Bakanımız, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanımız ile Oda ve Borsa Başkanlarımızın ve TOBB Sektör Meclisi Başkanlarımızın katılımıyla “Burası Türkiye Burada İş Var” sloganıyla İstihdam Seferberliği 2019 kampanyası başlatıldı.
İşverenler için kaçırılmayacak tarihi fırsatları içeren yeni istihdam seferberliğinin geçtiğimiz ay başladığını anımsatan Akıncı, “Bu konuda üyelerimize yönelik bilgilendirme toplantıları ile firma ziyaretleri gerçekleştirmekteyiz. Amacımız üyelerimizin yeni teşvik paketi hakkında en iyi şekilde bilgilenmelerini sağlamak ve bu tarihi fırsattan faydalanmalarına yardımcı olmak” dedi.